Everybody dance now!

Hehe ja så är det ;)
Veckan har varit riktigt stressig tycker jag. Speciellt so uppsatsen jag skulle göra klart.. Men nu har jag bara lite smått jag måste göra klart plus prov i biologi imorgon (N) 
I fredags såg jag och Felicia idol hos mig. Kevin vann ju, som man nästan kunde ana länge tillbaks. =) Men Robin.B borde ha vunnit ;)
Sen igår var jag till Lule med Fellllllan, köpte julklappar till the family och en tröja o nån klänning till mig :) Sen kom man hem åt, sen iväg ut. Umgicks med folk, riktigt fun :)
Idag har jag inga sådär planer mer än att plugga till provet och städa ;p
Eller så kanske jag skulle dra mig med till Siknäs och köra skoter och sådär.
Men nu ska jag börja med städningen.
4 dagar kvar sen lov ! =DD
Hade fint! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Har du msn? :) (publiceras ej)

Din egna blogg:

Vad vill du skriva till mig?:

Trackback
RSS 2.0