Julavslutning 9an

Yeees,
vilken tråkig dag.. lalalaa

Skola idag då, vaknade 20 i 7 så åkte jag dit, började med att vi skull se nån film från 30-talet typ, sen fick vi då sluta sa Pär, så tog kvart i tio bussen. Nödvändig dag då!?!? ;o Näe!
Sur ja blev, man hade kunnat sova tills nu istället för att hålla på åka till kalix fram o tillbaka o allt..

Jaja, ska packa snart, har inte börjat än ;p Sen blir de o färga håret och sen dra till kalix på avslutning. Så åker man sen då. Åh, gratis smsen gills inte därifrån. Så varje sms till sverige kostar väl kring 10 spänn? (N)
Men nog överlever jag, får jag ju hoppas ;)

Nu ska jag fortsätta med mitt Gh spelande Puss (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Har du msn? :) (publiceras ej)

Din egna blogg:

Vad vill du skriva till mig?:

Trackback
RSS 2.0