I can't tell you something that ain't real

Aaah gud sitter och lyssnar på världens bästa låt!! <3 Haha okej, jag vet att jag kommer älska någon annan låt mer om sisådär 2 månader. Men den här var nästan så att den gjorde min dag till den bästa i världen ;D

Annars har jag bara hängt i skolan. Var rätt chill. Nu dagarna innan jul brukar det inte vara så stor press ;p Biologi provet idag gick bättre än jag trodde. Hade knappt tränat något, max 15 min igår kväll. Så träna jag som nå tok på hålet vi hade innan. Fick VG iaf, blev då rätt nöjd :)

Sen så tog jag och Jessica halv 3 bussen till töre och sen åkte vi med Marias pappa hem till henne i Siknäs. Så har vi hållt på jyra omkring med skotern hela kvällen ;D KEEUL SOM FAN! :)) Ja så kom jag hem för 2 timmar sen typ så har jag bara tagit det chill, ätit, tv o så :) Det är riktigt jävla sköönt att inte har några prov eller läxor, alltid veckan innan jul är det alltid skönt! Men nu ska jag lyssna vidare och se om jag kan ladda ner några avsnitt av 90210, pb håller på döda mig. Dom har tagit bort alla avsnitt eller ngt, hittar dom då inte ;s ;@

Jaja hade, puss qti ;)


Oh the truth hurts
And lies worse
How can I give anymore
When I love you a little less than before


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Har du msn? :) (publiceras ej)

Din egna blogg:

Vad vill du skriva till mig?:

Trackback
RSS 2.0