If you never try, you never know

Hallow. Skrev inget igår, men bättre sent än aldrig. Var till lule en sväng, köpte bara underkläder o strumpbyxor :) Inga affärer hade ju öppet nästan ;p Markus Fagervall var i smedjan och signerade skivor =) Kön var så jääävla lång så orkade inte stå där :p
Sen kom jag hem och for till fellan, vi ska ha en aerobic redovisning nästa vecka så vi började med det och gjorde klart det idag :) Sen kom jag bara hem och tog det lugnt ;P
Ja så idag, shiet va snö det har kommit ;o :) Kul, men jobbigt. Så vart i skolan hela dagen, kom hem for till felicia en sväng och gjorde då klart aerobicen nästan. Nu ikväll ska jag ta det chill, ska fylla upp badkaret snart och lägga mig där med ljus och musik i öronen. Låter det inte skönt? :)) Sen ska jag plugga om jag får någon tid över till det. Har en massa prov och läxor till i veckan, jobbigt. Men måste man så..  Btw, fan vilken fucked day, inte för mig men för massa andra, har hänt helt mycket ;s wierd.
Ajaa, nu ska jag väcka upp folket på msn ;D
Ha de bra, Puss'




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Har du msn? :) (publiceras ej)

Din egna blogg:

Vad vill du skriva till mig?:

Trackback
RSS 2.0