klasseN^

KLASSEN!
Vem känner dej bäst? hmm, vet inte, felicia antar jag ;p
Är några i din klass tillsammans? nepp
Vem är bäst på att sitta framför datorn? anton typ, eller jag vet inte :p
Vem är mest omtyckt av eran gympa lärare? vet inte ;p
Vem fjäskar mest? anton lugnt!!! ;D
Är det någon som är kär i er lärare? men jag såklart ;D
Vem tror du kommer gå ut med högst betyg? Oskar eller susanne!
Vem vågar skilja sej från mängden? eh, venne
Vem låter mest? anton... och attis typ
Vem pluggar mest på fritiden? oskar och susanne tror jag
Vem har du känt längst och hur länge? hm, oskar sen dagis x) ingen annan därifrån går med mig
Vilken tjej är mest omtyckt bland killarna? venne, jessica kanske ;D
Vilken kille är mest omtyckt bland tjejerna? ingen haha ;)
Vem är wannabe? venne
Vem kollar på barnprogram? alla typ ;D
Vem är wannabe Pippi? pippi? eh, haha susanne ;D
Vem är alltid glad? men typ alla? men mest david, jessica o felicia ibland o jag ;D
Vem blir alltid färdig med proven först? Mattias och Jonas typ
Vem har sömnproblem? Vet inte?
Vem säger daaaah oftast? jag o felicia ;D
Vem glömmer alltid att göra läxorna? David tror jag, jonas
Vem beter sig vuxnast? Hm, oskar maybe
Vem lyssnar på Kent? ingen, i think
Vem lyssnar på Carola? haha ingen typ?
Vem gör aldrig bort sig? hm, amanda lr evve
Vem sjunger bäst? fellaaan !;D
Vem kan prata flest språk? jag tror jag..?
Vem är pipigast? attis
Vem kan slåss bäst? men inte felicia iaf!
Vem tål inte mjölk? attis?
Vem är dampigast? mattias
Vem är vildast? anton
Vem är längst?  attis
Vem är kortast? anton
Vem tror du har nämts mest? hmm, mattias eller anton :p


Ful lista ;D Haha gammal bild x) Saknar gamla skolan ;/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Har du msn? :) (publiceras ej)

Din egna blogg:

Vad vill du skriva till mig?:

Trackback
RSS 2.0