Lov, Helg, Halloween och allt i samma veva (:


Jag och tjejjorna ;)<3

Ja nu ska jag ta tag i detta. Som sagt så hade vi lov förra veckan. Dagarna bara svischade förbi. Men hann då med några svängar till lule, och umgicks med tjejjorna och tog det chill. Helgen då, halloween, det är nog årets roligaste fest tillfälle. Kläderna och ja allt :);D För min del blev det väl lite sisådär, MEN KUL ;) Det är ju huvudsaken. Först förferre hos Maria, sen for vi till töre =) På söndagen sen tog jag mig en sväng till Happis, Ikea och var och kollade en sväng i den nya gallerian :) Fint. Så köpte jag mig en säng, ett tvbord och lite andra småsaker. Så nu är rummet fixat och klart :) Sen är det ju så att vi har prao i veckan. Jag tillbringar mina dagar på ett dagis här i Töre ;) Kul är det! Gillar barn, så söta :)

Jaja nu ska jag ta mig nå mat, P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Har du msn? :) (publiceras ej)

Din egna blogg:

Vad vill du skriva till mig?:

Trackback
RSS 2.0