Pålänge GIF F93 <3 gonna miss


Laget, för några år sen :)

Då var det sista dagen på praoen . snyft :( kommer då sakna alla små barnen. Och när jag skulle gå kom dom och skulle krama mig, som dom gör nästan varje dag. Fast det var en som hade målarfärg på händerna och började grina för att hon inte kunde krama mig och för att jag inte skulle komma nå mer. :( Stackarn.

Ja om något tag så ska jag fixa mig och fara till Pålänge. Då vi ska ha avslutning med fotbollsgänget. Vi har egentligen redan haft det, men då ville vi göra de här också, så :) Blir säkert bra. Så kommer nog min kväll se ut.
Nu ska jag slå igång lite musik och njuta av att det är helg ;) /Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Har du msn? :) (publiceras ej)

Din egna blogg:

Vad vill du skriva till mig?:

Trackback
RSS 2.0