Snart är det ju jul ;o ;D

Så ja nu är jag inne efter en prommis med vovvarna =) .. ja skola idag då, vi hade 3 lektioner ;o nödvändigt att ens fa dit?? Men gjorde det iallafall, först no med partyyklasse ;p han suger. Sen 3 timmars hål, sen tyska då vi bara såg ett simpsons avsnitt, sen bild och så väntat på halv 3 bussen. Rätt chill dag , men tråkig ;)
Fan va snabbt veckorna går :oo nyss skrev jag att det var fredag, och nu igen.. Men bra är det ju :D Ja ikväll blir det nog sitta hemma och inte göra någonting speciellt, se idol och flotta ;p Resten av helgen hoppas jag på att något kul ska hända ;D Jaja, ha en bra kväll everybody.
Kramar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Har du msn? :) (publiceras ej)

Din egna blogg:

Vad vill du skriva till mig?:

Trackback
RSS 2.0