ListaHH SistaHH :)

10 favoriter:
Dialekt:
Hm.. får väl bli norrländska ;D
Mat: Jag vet inte egentligen. Äter nästan allt ;p
Låt: Just nu tror jag att det är.. Ken Ring - Prinsessa eller Wonderwall (vet inte vem som sjunger just den, den är iaf från OC, och det är inte Oasis)
Tecknad figur: haha, men nalle puh eller ngt sånt ;p
Sport: Mjaa, ridning typ.. eller fotboll, vet inte. allt är kul ;)
Komiker: Björn Gustavsson <3:)
Veckodag: Fredag o lördag! :)
Glassmak: Gammaldags vanilj typ ;D
Soloartist: Venne..

9 för tillfället:
Humör:
Trött, öm, sugen, tråkad
Tanke: Vad Felicia menade med det hon skrev?..
Kläder: Tröja och shorts :)
Bakgrund:
En vägg ?
Känsla: Sliten
Tid: 23:37
Bästa sak: I rummet? Milton :')<3
Irritationsobjekt: Fula jävla äckelfjortisar..

8 första:
Bästa vän:
Hm, vet inte ;p säkert Mira eller någon såndär :)
Husdjur: Zorro :') <3
Kyss: Dedu..
Piercing: Ingen
Riktiga förälskelse: Haha inte vet jag? ;>
CD skiva: Typ Britneyy ;D
Bil: Haha 15+bil=(Y) yeah
Ord: Du tror jag kommer ihåg?

7 senaste:
Telefonsamtal:
Mamma
Mat: Spaghetti o köttfärssås :)
Dryck: Cola<3
Biltur: Boden - Töre
Tv-program: Stjärnor på is x)
Spelad låt: Whatever you like (8)
Köpta klädesplagg: Underkläder var det väl ;>

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner:
Nae
Brutit mot lagen: Men ja..
Blivit arresterad: Nepp
Badat naken: Aarå
Varit med i tv: Hoppas jag inte
Varit med i tidningen: Jao

5 nej tack:
Skolämne:
No och so !! +o(
Mat: köttbullar från affären och ärtsoppa och sånt där svinigt
Musik: Emo, dansband och ja sånt där ni vet. speciellt "du é min man" uschhh
Dryck: Hm.. Dricker allt. måste jag välja så blir det sån där finsk shiet
Djur: Spindlar, ödlor osvosv.. ;s

4 saker:
Du gjorde igår:
Skola, var med fellan, uh, sen alla andra tjejjorna, outside.
Du kan höra just nu:
Fläkten i datorn, musik, min hund och när jag skriver på tangentbordet ;p
Du inte kan leva utan: Vännerna, familjen, djuren, mat o sängen <3
Du gör när du har tråkigt: Sitter vid datorn, eller ser tv, eller hittar på något, eller har tråkigt..

3 personer:
Du kan berätta allt för:
dom borde veta =)
Du tycker om: Dom jag tycker om helt enkelt =)
Du inte gillar: Många..

2 val:
Coca Cola eller fanta:
Båda, men mest fanta<3 :)
Hund eller katt: Båda<3 Men måste jag så hund tror jag..

1 önskan: typ att jag får bra betyg till jul eller något sånt.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Har du msn? :) (publiceras ej)

Din egna blogg:

Vad vill du skriva till mig?:

Trackback
RSS 2.0