it's not thursday i'm in love

Jaaow, torsdag. Skolan var enooormt seg. usch, hatar sånna dagar. Ja sen dirr efter for jag och klippte mig och så for jag och felicia och åt med anton och david, huvva luktar jäävla svin pizza fortfarande ;s haha x) Ja så gick vi till furuheds, det var öppet hus där, vi var typ en halvtimme sen kom mamma och hämta oss, och nu sitter jag här :) Äter glass, fan va jag känner mig fet.. usch. Imorgon är det fredag, va ska man hitta på?? alla ska till lule och se ken. ska vi hitta på något ? :DD Resten av helgen får jag väl se ;) Ajj, va ont i halsen jag har :(( Och btw, jävla fittor, fan va irriterad man blir på sånna som dom, åh ;@ hoppas dom får typ livstid fängelse..
Ja nu ska jag spela gh, känns som att det var rätt länge sen, fast det egentligen var typ i förrgår ;D Puss ;)


osminkad och risig, jag vet..

monday you can hold your head
tuesday wednesday stay in bed
or thursday watch the walls instead
it's friday I'm in love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Har du msn? :) (publiceras ej)

Din egna blogg:

Vad vill du skriva till mig?:

Trackback
RSS 2.0