Haha

Go kväll :)
Sitter här med nyduschat hår och känner mig fräsch, efter kvällen/helgens alla händelser ;p
Ja, igår så for jag och Jessica och sola. Sen drog vi alla till Erica så skull dom sen fara till Boden. Så jag och Mira som inte skulle fara gick till henne och väntade på Maria som skull komma, efter nått tag drog vi till mig så har dom sovit här inatt. Så idag efter vi hade vaknat for vi till Siknäs och körde skoter ;D jävligt kul är det :) fast ont har jag .. =/

Men nu ska jag gå och hitta mig nå mat o äta och sen sova :)
Puss /e

(HAHA Mira.. "Söt<3" ;)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hejsan:)Läs gärna min bligg och missa inte min tävling, lottar ut ett presentkort på 250 kr på kicks! Enjoy :)

Puss

2009-01-11 @ 22:16:14
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Har du msn? :) (publiceras ej)

Din egna blogg:

Vad vill du skriva till mig?:

Trackback
RSS 2.0