nytt år, nya möjligheter

Gott nytt år! ;)



Det har snart gått 2 dagar av det nya året och det känns som att det här kommer bli ett mycket bra år. Kanske lite stressigt nu här på våren, men sen kommer väl allt bara glida på :) 

Onsdag; Jag fixa mig, åt, sen drog jag över till Felicia :) Sen tog vi bussen till Lule, drog till Mjölkudden på nån fest, sen stan och såg fyrverkerierna. Sen for vi till Töre och hängde där. Så blev en rätt lyckad kväll =) Inge tjorv som tur var!

Igår sov jag, städade lite, såg en halv säsong av desperate housewives ;D och bara tog det chill. Senare kom Erica, Maria och Felicia hit, så såg vi nån film. Signs eller nåt sånt hette den. Vet inte vad jag ska säga om den riktigt ;p Den dög.

Idag har jag ingen aning om vad jag ska hitta på. Det är ju fredag kom jag på. Blir väl äta något gott och sen dra någerst ;)

Nu ska jag se någon film HADE /e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Har du msn? :) (publiceras ej)

Din egna blogg:

Vad vill du skriva till mig?:

Trackback
RSS 2.0