S = Skola, suck, smarrigt, semlor =)

Måndag.. ny vecka, nya bekymmer.
Usch jag hatar måndagar, dom ska alltid gå så jävla segt och idag gick det extra segt för varken Felicia eller Jessica var på skolan, dom har feber båda två eller något sånt (det verkar gå någon sjuka här mellan mina kompisar och jag ;s) och Mira, Maria och Erica åkte hem efter halva dagen.. För att dom också var sjuka. Så ni kan ju förstå hur tråkigt det var idag. Sen har jag världens ondaste blåmärken, båda knäna är helt rödfläckade och fula. Ajaj :( Sen mina blåsor på fingrarna är påväg att vara bra snart men på onsdag är det ridning igen så får hoppas att dom är helt oskadda efteråt :)
Men nu ska jag se lite film och lägga mig i sängen och vila, fryser och har ont i huvudet ;/
Sett någon bra film på sistone?? =)

Jaja ni får ha en mysig måndagkväll. Jag funderar på att ringa till mamma och be henne köpa hem semlor till mig ;D eller wienerbröd :D
;) /e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Har du msn? :) (publiceras ej)

Din egna blogg:

Vad vill du skriva till mig?:

Trackback
RSS 2.0