skön dag ;D

Hej på dej =) Denna torsdags skoldag var nog den minst jobbigaste jag någonsin haft, eller egentligen den minst jobbigaste skoldagen, ever! kom till skolan kvart i 8 (bussen var riktigt tidig) satt bara där till halv 9 då jag och Jessica gick till furuhed, dom har studiedagar i veckan och så går man dit och får höra på nått program och jag hade valt BF och Felicia var inte på skolan så då kom Jessica med. Hehe var väl nice ;p Så slapp vi några lektioner så gick vi tillbaks och hade 2 lektioner (engelska och finska, SLÖTT på båda, jag lovar ;o) till sen så slutade vi så nu sitter jag här och är hungrig.. :/ Men ska äta snart, ska nu sätta på någon film eller kanske ser nått avsnitt av OC? =) Jaja, P&K /e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Har du msn? :) (publiceras ej)

Din egna blogg:

Vad vill du skriva till mig?:

Trackback
RSS 2.0