Twilight, bra?

Asså ju mer jag kikar på andras bloggar desto mer undrar jag om jag är den enda i hela Sverige som inte har sett filmen Twilight  ?? Haha, för alla och då menar jag alla, skriver om filmen i sin blogg och på andra sidor att den är såå himla bra och rekomenderar att man måste se den.. Men jag har faktiskt inte sett den och jag tycker/tror nog inte att det är någon film för mig.
Men innan jag avslutar så ska jag faktiskt erkänna att jag ska tanka ner den nu och se om den är så där bra som alla säger.. OCH att han killen, (som jag inte kommer på namnet på så han får heta..) huvudrollskillen är så snygg så man svimmar?

Ja jag lär ju berätta sen när jag sett den om vad jag tyckte ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Har du msn? :) (publiceras ej)

Din egna blogg:

Vad vill du skriva till mig?:

Trackback
RSS 2.0