BarraBazzzzz

Gomorron ;D Här sitter jag, äcklig o sliten känner jag mig och med en väldig hosta .. huvva! Gårdagen vart väldigt lyckad. Inge tjorv mer (verkar de som nu iaf?) och roligt ppl :) Sen skulle dom dra någerst så jag for hem och mös på med en påse grillchips och en film (P.S. I love you) ;) Men såg inte så länge för blev så väldans trött så gick och sov istället.

Ja, nu sitter jag här och funderar på om jag ens ska möblera om i rummet och isf hur ska jag göra? Är lite irriterande när jag grejer som inte går att flytta på som, spegeln, tv:n. Så har jag två dörrar i rummet och fönsterbrädan är också riktigt ivägen!


Jaja, jag måste väl ta tag i dehär. Ha en wonderful lördag everybody :) /e



Från igår:


Hahaa fula bilder ;D Påminn mig att ta med kameran till nästa gång, man ser ju förfan inge i mörkret ;)

Kommentarer
Postat av: Cristel

hehe ja bor i norrland ;)

men idag är de bara minus 5, så jag är nöjd haha

2009-01-17 @ 21:21:07
URL: http://cristelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Har du msn? :) (publiceras ej)

Din egna blogg:

Vad vill du skriva till mig?:

Trackback
RSS 2.0